četrtek, 26. januar 2017

Ježka

Poleg slončkov so v moj dom prispeli tudi ježki...
...tudi ti nadvse simpatični.
Tudi ti so mi takoj prirasli k srcu...
...ne moreš, da jih ne bi vzljubil. ;)

Po dolgem času sem v roke vzela copice in ju pobarvala...
se vidi, da nisem najbolj vešča v uporabi le teh, ampak čez črto pa le nisem šla. ;)
Notranjost tagca Najlepšega para sem osenčila z distressi, z belim pisalom narisala nekaj pikic za zvezdice (ali so mogoče snežinke? ;) ), dodala trak in odtisnila "Vse najboljše".
Ker mi je bilo ozadje malo preveč pusto, sem odtisnila še motiv lesenih desk.
In na koncu je prišla pika na I...
...ježka sem prilepila na tagec.




Voščilnico prijavljam na/v:

11 komentarjev:

  1. waw, zelo sta lepa! Noro dobro nebo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita ježka sta! Všeč so mi tudi močne barve - tako žive so!
    Prijazen pozdrav, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšna carteka, pa les ta lepo paše za ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako se ta manjši ježek čudi :) Nadvse ljubka sta.

    OdgovoriIzbriši
  5. I love those hedgehogs - so cute! Great choice using the wood effect for the background. Thanks for joining this week's challenge at Addicted to Stamps and More
    Elaine DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo, tudi ježki so našli svoje mesto. Res so neverjetno simpatični! :)
    Meni so tudi všeč žive barve in to čarobno zimsko nebo. Lahko zaupaš kakšen papir uporabljaš za senčenje z distressi, da tako lepo izpade. Hvala.
    Lepo si povabljena, da se ustaviš na praznovanju 1. rojstnega dne :) http://barvitomalomesto.blogspot.si/2017/01/1-rojstni-dan.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštni so tile ježki. Prav tako cela voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. hi sara! such a fun card, luv the woodgrain background and the sweet tag! I am so glad you played along with us at simon says stamp wednesday challenge!

    blog-paperie blooms
    ig-2klines

    sparkle & shine, kindness *~*

    OdgovoriIzbriši
  9. Wonderful, so perfectly colored! Martina ATSM DT

    OdgovoriIzbriši