sobota, 5. november 2016

Praznična domača naloga I.

Sem ugotovila, da moram malo prebuditi svojo ustvarjalnost in večkrat sesti za ustvarjalno mizo kar tako, za užitek, brez "prisile" naročila.

Tina me je s svojo Malo šolo prazničnega ustvarjanja kar precej spodbudila in odločila sem se, da se ji pridružim, da bom pridno delala domače naloge, ki nam jih bo dala. Prepričana sem, da bom izvedela kaj novega ali pa da se bom vsaj lotila česa takega, kar sem do sedaj malo odlagala - recimo druga domača naloga bo že taka. ;)

Danes sem naredila prvo domačo nalogo z nekaj zaostanka, ampak sem šele včeraj ugotovila, da se je šola že začela. Bom morala malo nadoknadit in vas čim prej ujeti.

Prve ideje, ki sem jo dobila, nisem uresničila, ker sem po premisleku začela ugotavljati, da mogoče nisem prav razumela... Ob ogledu Tinine voščilnice, me je najbolj nagovorila hiška in napis, ki se kadi iz dimnika (Tina, to sem ti želela tudi napisati v komentar, pa ga ni hotelo objaviti... mogoče sem bila preveč navdušena. ;) ), potem sem pa glede na naslov začela razmišljati, da je mogoče bistvo domače naloge to, da uporabim paus papir. In sem ga...




Sedaj ko gledam svojo voščilnico, ugotavljam, da je precej podobna Tinini. Čipko sem preprosto morala uporabiti, ker je res tako lepo pasala zraven in za piko na i je bilo potrebno dodati srce, čeprav ga najprej ni bilo. Moram pa priznati, da je zaradi paus papirja voščilnica lepša... malo "ublaži" močno ozadje in tako Sveta družina bolj pride do izraza.


Ker pa sem imela med ustvarjanjem v mislih še vedno izziv na CRAFT-alnici, sem Sveto družino tako izrezala iz rjavega papirja, da sem dobila uporaben negativ. Sem tako izdelala še eno praznično voščilnico.
Najprej je bilo mišljeno, da jo bom naredila samo iz eko osnove in rjavega papirja, vendar je bila malo prepusta, zato sem ji dodala še zlate bleščice. Skoraj bi lahko bila opravljena druga domača naloga pri Tini, če bi le to že prej imela v mislih, pa nisem in sem tako uporabila kar bleščeč papir.



Druga naloga me še čaka, prvo pa imam narejeno. Začetek je... sedaj vas grem pa lovit, da se mi jih ne nabere preveč. ;)


Prvi dve letošnji praznični voščilnici. Led je prebit...



Voščilnici prijavljam na/v:



15 komentarjev:

  1. Prekrasno, Sara!
    Kadar delamo kar tako, za naše srce, nastanejo najlepše stvari.
    Super si opravila domačo nalogo. Saj veš, kako gre počasi in strumnim korakom do ciljev. ;) Obe voščilnici sta nekaj posebnega. Ne morem se odločiti katera je lepša. Pri prvi mi je krasno ozadje, druga pa je čudovita v svoji preprostosti in bleščice ji dajo svoj sijaj.
    Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sara, skoraj bi 3muhe na en mah. Ampak nič zato, boš pa naredila še kakšno lepotička z bleščicami. Všeč mi je podlaga prve, ki si jo omilila s paus papirjem. Res je, tako družinica pride lepo do izraza. Pa krasno uporabljen negativ.
    Obe sta čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, Sara, tole je pa resnično mojstrsko opravljeno delo. :)
    Krasni sta obe voščilnici - pri prvi je paus papir res magično omehčal sicer zelo lepo ozadje, pri drugi pa bleščice resnično dajejo svoj sijaj.
    Komaj čakam, da nam pokažeš še ostale voščilnice, ki bodo nastale izpod tvojih rok. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepi voščilnici si naredila, podobni a vseeno popolnima različni!

    OdgovoriIzbriši
  5. OOO, po dolgem času te spet vidimo tukaj. Lepo si se lotila domače naloge.

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobro narejena domača naloga :) Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudoviti sta tudi ti dve, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Obe sta prekrasni in lepo si se poigrala z pozitivom in negativom.

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlično si opravila domačo nalogo, tako za Tino, kot Craftalnico. Ja, človek se mora vedno znova malo vrnit k ustvarjanju kar tako. To nam da posebno energijo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasni sta! Pri prvi je ozadje res lepo...

    OdgovoriIzbriši
  11. Sara, super si se znašla in naredila dve čudoviti praznični voščilnici :-)) Lepo si uporabila pozitiv in negativ. Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasno si tole izpeljala, krasni praznični voščilnici, druga z bleščečim papirjem mi je zelo zelo všeč. No pa tudi prva je lepa.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  13. Sara, kako sta lepi...odlično si uporabila sveto družino.

    OdgovoriIzbriši