nedelja, 29. marec 2015

Copatki

Nastale so zelo preproste, malo drugačne, a mislim, da še vseeno luštne voščilnice ob rojstvu.
Jih pa prijavljam na Tinin in Vladkin izziv. Ja, tako zelo si želim tisti dve žirafici. :D

Najprej sem naredila fantovske copatke v modri barvi in jih obesila na vrvico ter dodala napis...



Za naslednje sem se odločila za zeleno barvo in v luknjice dodala "resnične" vezalke...



Potem pa sem izdelala še dve z dekliškimi copatki... rumene sem obesila na vrvico...



Rdeče pa sem položila na washi trakove, tako kot zelene.




11 komentarjev:

  1. Prav luštne so vse, posebno pa še zadnja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo so simpatične. Ena lepša od druge. Copatki zelo pridejo do izraza, ker nisi dodajala posebnih drugih dodatkov na voščilnico. Prav tako si zelo dobro uporabila washi trakove. Najbolj všečna mi je pa zelena. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse so luštne, domiselne so zelene z vezalkami:)), LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sara, vse so super ljubke! Washi trak si pa res super dobro uporabila...

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasni in simpatični copatki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštne so in povsem v tvojem stilu. Jaz sem se tudi igrala s temi čeveljčki. Žal nimam šablon, sem kar v eni od menjav materiala, dobila ful izrezkov ;-) Tudi meni so teniske z vezalkicami bolj všeč. JAz sem uporabila okrogle.

    OdgovoriIzbriši
  7. Copatki na vrvici :). Zelo so luštne prav vse. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. iii, kako fajn so tile copatki. Prav vse so lušne in lepo si jih barvno skombinarala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovite so v vseh barvnih kombinacijah! Eko papir je super podlaga :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Res si vse krasno skombinirala. Čisto vsega je dovolj. Zelo všečno. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. EKO in žive barve so carska kombinacija. Res so zelo cart voščilnice :)

    OdgovoriIzbriši