nedelja, 18. januar 2015

Ati praznuje

Danes ponovno praznujemo... tokrat je bilo treba narediti moško voščilnico.
Ne samo z moškimi darili, nekaj težav imam tudi z moškimi voščilnicami. Je še tako, da je za ženske veliko lažje narediti voščilnico... vsaj meni se tako zdi.

Nisem želela komplicirati... takoj sem se odločila, da bo voščilnica preprosta. Malo sem se poigrala z ozadjem. Vzela štiri različne distress blazinice v modri barvi, čopič in malo vode. Nisem vedela kaj bo nastalo... barve sem popolnoma brez kakršnegakoli razmisleka razporejala po osnovi. Ko sem bila zadovoljna, sem pa vzela kovinsko šablono, ki jo imam že nekaj časa doma, zastavice in jih prilepila na osnovo. Dodala Pavčkov verz in... to je to, nič več.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

13 komentarjev:

  1. Lepo ker nisi komplicirala in nastala je res taka lepa, prava moška voščilnica. Posvetilo oz. misel je pa sploh zmagovalna in da piko na i. Bravo:)) Pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh this is super, Thanks for sharing with us on MAWTT this week, Love Hazel (Didos) xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno voščilnico si mu naredila in dodala lep zapis :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Such beautiful, inky work!!! Thanks for sharing it with us at the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog!!! - Ashli :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si se poigrala z distresi. Všeč mi je ozadje.
    Celotna voščilnica je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, za moške voščilnice se je najbolje držati preprostih stvari in dobro si tole naredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Love the polka dot banner and the wonderful colored background. Thank you for joining us in this weeks blog challenge at SweetStamps.com.

    OdgovoriIzbriši
  8. Všeč mi je ker nisi komplicirala in se prepustila navdihu. Čestitke slavljencu!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ozadje voščilnice je krasno. Pašejo mu zastavice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Z ozadjem in zastavicami si naredila eno čudovito moško voščilnico.
    Nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši
  11. Fabulous masculine card Sara! I love your inked background.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    hugs
    Mandy xx

    OdgovoriIzbriši